woensdag 22 februari 2017

Shaker card

Toch wel erg leuk om een shaker card te maken. Ik heb nog een voorbeeldje gemaakt waarbij ik nu een randje om het venster heb geplakt. De malletjes die ik gebruikt heb passen in elkaar en heb ik nog nooit op deze manier gebruikt. Aangezien ik voor de cuttlebug geen magneet plaat heb moest ik ze met non -  permanent tape in elkaar plakken. Stukje DSP ( Falling in love), Blushing bride cardstock, en washi glitter tape van de Hema.


Ik heb nog twee vlindertjes gestempeld achter het venster en dezelfde vlindertjes op een rest stukje very vanilla en uitgeknipt. Deze verhoogd opgeplakt met een stukje foam tape.
 Als schudmateriaal heb ik sier steentjes gebruikt. Deze had ik nog in een potje met een waxine lichtje. Er zitten er net iets teveel in naar mijn zin maar kon het niet meer loshalen zonder het te beschadigen.

6 opmerkingen:

Monique zei

Deze is ook al zo leuk. Toch mooi om dingen her te gebruiken.
Lieve groetjes Monique

GerJanne zei

Heel lief en leuk kaartje! Toevallig heb ik van die siersteentjes gevonden bij het opruimen.
Toch weer eens gebruiken!
GerJanne

Je@net zei

Vind deze kaart ook erg mooi geworden, Alma!

Renate zei

Ja, ze blijven leuk he, die schudkaartjes.
Jou kaartje is ook erg leuk geworden. Wat een leuk idee om er siersteentjes in te doen.

-xies- Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lief deze schudkaart in zachte kleurtjes. Wat een leuk idee om siersteentjes te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

mooie schudkaart!
nancy

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...