woensdag 26 april 2017

Workshop

Gisteren heb ik thuis weer een workshop gegeven, dit keer de set Jar of Love (bundle142342) en garden in Bloom (139433) gebruikt.
De set Jar of Love  kun je met 10 % korting kopen als bundle, dus incl. framelit dies. Een set met wel 37 stempeltjes en 17 dies.
Het was  gezellig aan tafel. De dames hebben lekker zitten stoeien met stempels.


Deze kaartjes zijn er gemaakt:


Lijkt het je leuk om ook een keer te komen stoeien met stempels meld je dan aan via mail. In mei organiseer ik ook nog workshops.
Ook voor een bestelling van Stampin' Up! materialen kun je bij mij terecht. De eerstvolgende bestelling doe ik 3 mei a.s. Graag 2 mei vóór 14:00 melden via mail.

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten zijn er gemaakt. Zien er allemaal super leuk uit.

Flowers

 Dag, Pas kocht ik een nieuw potje embossing poeder en had ik zin om te sponsen met mijn distress oxide inkten. Ik vond een leuke stempel va...