donderdag 20 juli 2017

Daisy delight

Hallo volgers,

Wat ben ik blij met de bundle Daisy Delight. Ik heb er al verscheidene kaarten mee gemaakt. Op de site van stampin 'Up! las ik dat dit de meest verkochte pons was.
Een zeer geschikte set om, ook voor de beginnende stempelaar, een mooie kaart te maken. Zeker in combi met het mooie bijpassende Designer Paper.




Bij deze kaarten heb ik weer een strook window sheet gebruikt.
Voor een workshop of bestelling kun je me altijd mailen voor nadere gegevens.

fijne dag vandaag.
groeten Alma


4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Alma. Leuke set om mee te spelen ook!

Ellen zei

Super leuke en gezellige kaartjes!
Gr Ellen

Joke de Wit zei

Prachtig zijn ze Alma.Gr.Joke

GerJanne zei

Superleuke kaarten zijn het. De Daisy's zag ik al voorbij komen. Mooi hoor! Ook leuk met dat strookje mica ertussen.
GerJanne

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...