vrijdag 7 juli 2017

Vakantie

Hallo lieve lezer,

Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn berichtjes. ik zag dat het aantal volgers ook is gestegen, leuk en van harte welkom!

De afgelopen dagen was ik samen met mijn man heerlijk op vakantie. We zijn in Oostenrijk geweest.
Gekampeerd, hoog op de berg bij een boer. Er stond zelfs een Heidie Hutte, wie kent ze niet de boekjes van Heidie die bij haar grootvader gaat wonen?
We hebben dagelijks een berg beklommen en een alm bezocht. En ik heb de (thrillers) "Atlanta serie" van Karin Slaughter (her) gelezen.
Een heerlijke vakantie dus....

Ik loop nu natuurlijk een heel eind achter met blog bezoekjes aan jullie, deze zal ik tzt allemaal gaan bijwerken.

Ik wens jullie een fijne vakantie en zomerweken toe.
groetjes van mij,
Alma




5 opmerkingen:

Diny zei

Hallo Alma,
Wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben. En bergen beklimmen is gaaf he....mijn man en ik hebben dat in Australie gedaan afgelopen mei. Lezen is ook al zo ontspannend....nu kunnen jullie er weer tegenaan!
Groetjes en geniet nog lekker na,
Diny

Je@net zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben in Oostenrijk, Alma!

Ellen zei

Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad...wij zijn ook pas weer terug van wen rondreis door heel Zweden.
Liefs Ellen

Danielle zei

Klinkt als een heerlijke vakantie! Welkom terug ;-)

Iefje Ceulemans zei

Klinkt als een droomvakantie! Grtjs Iefje

Tag en lollystokjes

 Hallo, Deze dagen druk met de voorbereidingen voor van alles en nog wat: afspraken inplannen die werk gerelateerd zijn zoals *ik mag nog ex...