vrijdag 25 augustus 2017

Planning up-date

Hallo allemaal,

Vandaag even de tijd nemen om mijn blog bij te werken. Mijn laatste blog ging over de planning, tijdgebrek etc.

Ondertussen ben ik druk bezig in mijn Bullet journal, nog niet helemaal klaar maar het begin is er.
Bij de Hema heb ik een weekplanner gekocht maar ik denk dat ik die dit jaar niet ga gebruiken. Maakt niet uit, er staan geen data in dus je kunt elk moment van het jaar beginnen.
Eronder ligt de bullet journal, gekocht bij Bruna. Er zit een apart boekje in met de beschrijving, uitleg over het journal.


 Allemaal nog zo nieuw en onbeschreven blaadjes, de twijfel slaat toe, zal ik wel zal ik niet beginnen, het is best veel werk en ik gebruik de agenda op mijn mobiel die gekoppeld is aan mijn i-pad. Lekker makkelijk.


Maar ik ben wel begonnen dus dit plannings verhaaltje is nog niet klaar.
Wordt vervolgd.

groet, Alma

3 opmerkingen:

Je@net zei

Spannend. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, Alma!

Mariken zei

Ik ben ook benieuwd hoe je dit gaat bevallen! Ik ben gek op journals, dus hou me op de hoogte! Fijn weekend!

GerJanne zei

Nou, je maakt het wel spannend! Ik wacht het af (meer kan ik ook niet doen ;-))

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...