donderdag 14 september 2017

Corner pop up card

Hallo,

Afgelopen week vond ik een filmpje van een corner pop up card: lisa's stamp studio. Ja ook aan You tube besteed ik misschien wel teveel tijd. Soms is dat wel fijn om wat inspiratie op te doen, iets voor te bereiden voor een workshop of gewoon lekker makkelijk iets namaken. ( Ik heb momenteel niet veel puf om zelf wat uit te vinden).
Ik heb wel mijn abonnementenlijst uitgedund want veel nieuwe filmpjes keek ik toch niet.
Dit filmpje vond ik duidelijk:


Mijn kaartje heb ik dus ook zo nagemaakt:



Dus alle credits naar Lisa Curcio voor dit kaartje. Ik weet nu hoe het gevouwen wordt, er zijn meerdere filmpjes te vinden op You tube met "corner pop up" cards.

hartelijke groet,
Alma

7 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Dat is idd een leuke pop up! Ach, teveel inspiratie op willen doen op pinterest en YouTube hebben we allemaal wel eens last van, hihi, het kijkt ook zo lekker weg!

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Alma,heb er ook wel eens last van hoor.Gr.Joke

Nancy Soetaert zei

verrassend leuk!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Is weer eens heel wat anders, leuk!

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je zo gemaakt, Alma!

Diny zei

Leuk filmpje en prachtig kaartje Alma!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Nou, je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt, met het filmpje.
Leuk toch om ideetjes bij elkaar op te doen. Daarom zetten ze het ook op Internet, denk ik dan maar.
GerJanne

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...