zaterdag 23 september 2017

Haakwerk

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden ben ik begonnen met het haken van een deken. Met enige regelmaat haak ik een paar toeren. Het schiet niet erg op maar tijdens het oppassen kan ik er ook aan werken. Ik vind het wel mooi worden en ik vind haken erg rustgevend.


Het patroon komt van Lossen&Vasten, de deken heet Jannette. Het haakt heerlijk weg en als ik er echt voor ga zitten zou het sneller gaan maar ja er zijn nog meer leuke dingen om te doen. Het patroon is heel simpel. Op het blog van Lossen&Vasten vind je het patroon.

Fijne dag nog,
Groet Alma

2 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kleurtjes heb je gekozen, Alma. Veel succes met het haakwerk!

Sarah zei

Leuk! Dat gaat heel mooi zijn als het af is

Het voorjaar in je bol

Hallo, Ik maakte een voorjaarskaartje met behulp van de sketch van  TSOT   Ik kleurde de bloemetjes in met mijn nieuwe Faber Castell polychr...